Categories: دسته‌بندی نشده

چگونه سرویس توالت فرنگی خود را تمیز کنیم؟

لوله بازکنی در اندیشه کرج

تمیز نگه داشتن سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی , سرویس بهداشتی و دستشویی اعم از مکانهایی است که تمام افرار از آنان استعمال مینمایند و کلیه به تمیزی آن دقت مینمایند . تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی بخش مهمی از شست و رفت منزل است که فراوان آیتم دقت قرار می گیرد . استعمال از سرویس بهداشتی خارجی در خانه‌های اهل ایران فراگیر شده و واجب است منش نظافت کردن سرویس بهداشتی خارجی را بدانیم . به دنبال مقاله تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی را به شما یادگرفتن می دهیم .

وسایل مورد نیاز حهت تمیز نگه داشتن سرویس

جهت تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی به یک سری وسایل نیاز داریم . وسایل ما یحتاج جهت تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی عبارتند از : برس سرویس بهداشتی , دستکش , اسفنج , پاک کننده کاسه سرویس بهداشتی ( برای مثال نوشابه ) , اسپری ضد عفونی ( می توانید از مخلوط سرکه و آب استعمال فرمایید ) که برای تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی به کلیه آنان نیاز داریم .

مراحل تمیزکردن دستوشویی فرنگی

۱ – استارت کار با کاسه سرویس بهداشتی

برای استارت کار از کاسه سرویس بهداشتی شورع می کنیم . ماده پاک کننده کاسه سرویس بهداشتی یعنی به عبارتی نوشابه را به تحت لبه‌های سرویس بهداشتی خارجی بریزید و بگذارید تا از لبه‌ها به تحت بیاید . اکنون از برس سرویس بهداشتی برای نظافت کردن کاسه سرویس بهداشتی استعمال فرمایید و به نیکی کاسه سرویس بهداشتی خارجی را بسابید . بعداز این‌که عالی کلیه جا را نوشابه ریختید و با برس پاک کردید , در سرویس بهداشتی خارجی را ببندید و برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طاقت فرمایید . بعداز این بازه سرویس بهداشتی خارجی پاک خواهد شد .

۲ – استارت به نظافت کردن روی سرویس بهداشتی فرمایید

بعداز آنکه در سرویس بهداشتی خارجی را بستید , با استعمال از محلول ضد عفونی کننده ( مخلوط آب و سرکه ) و همینطور یک اسفنج استارت به نظافت کردن حیطه تانک و در سرویس بهداشتی خارجی بکنید .

۳ – در سرویس بهداشتی خارجی را گشوده فرمایید

بعداز این‌که کار به انتها رسید نوبت این است که در سرویس بهداشتی خارجی را گشوده فرمایید . اکنون در سرویس بهداشتی خارجی را پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه گشوده فرمایید و مجدد استارت به نظافت کردن لبه‌ها , گوشه‌ها و فضا کاسه سرویس بهداشتی خارجی فرمایید . این بخش احتمال دارد کثیف‌ترین نصیب نظافت کردن سرویس بهداشتی خارجی باشد و احتمال دارد چندش آورترین نصیب . با پاره ای زحمت و استعمال اسپری ضد عفونی کننده می توانید به راحتی تمام کثیفیهای کاسه سرویس بهداشتی خارجی را از میان ببرید . بعداز اتمام این کار یک توشه دیگر با برس سرویس بهداشتی کاسه سرویس بهداشتی را پاک فرمایید و تمیزی کاسه سرویس بهداشتی خارجی را ملاحظه کنید . سلام دنیا!

۴ – سرویس بهداشتی را پاک نگه دارید

تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی واجب است و خوب تر است که مدام سرویس بهداشتی خارجی را پاک نگه دارید تا از رفتن آبرویتان جلوی میهمان دوری فرمایید و مهمان ها از دیدن سرویس بهداشتی خارجی شما لذت ببرند . چون وجود کثیفی در لبه‌های زیرین به هیچ عنوان جلوه جالبی به سرویس بهداشتی خارجی شما نمی‌دهد و رخ سرویس بهداشتی خارجی را زشت می‌نماید . همینطور چنانچه که بعداز هر دفعه استعمال از سرویس بهداشتی خارجی در تمیزی و شست و رفت آن توجه به خرج دهید , مطمئنا موقع نظافت کردن سرویس بهداشتی زحمت کمتری خواهید کشید و دیگر نیازی به تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
مسئول مجله فنی

Recent Posts

نحوه سرویس دهی لوله بازکنی منطقه 17 تهران

قبل از آشنایی با چگونگی سرویس دهی تیم لوله بازکنی منطقه 17 تهران، در صورت بروز مشکل می توانید با…

3 سال ago

صفر تا صد کار با دستگاه لوله بازکنی

امروزه بشر به دنبال انجام کار ها به صورت راحت تر و سریع تر است. یکی از روش های بازکردن…

3 سال ago

چگونگی استفاده از سرکه و جوش شیرین برای لوله بازکنی

همیشه استفاده از سرکه و جوش شیرین از روش‌های بسیار معمول و کارآمدی برای بازکردن لوله با استفاده از روشهای…

3 سال ago

ایده های تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده

نگهداری و رسیدگی به زیبایی و تمیزی سرویس بهداشتی، مانند سایر قسمت‌های منزل بسیار با اهمیت و شاید از ضرورت…

3 سال ago

فنر زدن لوله فاضلاب حمام و رفع گرفتگی

تصور کنید پس از یک روز پر مشغله کاری برای رفع تمام خستگی های تان به حمام می روید، اما…

3 سال ago

آیا انواع سیفون سینک و روشویی را می شناسید؟

در دنیای مدرن امروز به منظور حفظ رفاه مردم تجهیزات زیادی وارد زندگی آن‌ها شده است یکی از این تجهیزات…

3 سال ago