چگونه سرویس توالت فرنگی خود را تمیز کنیم؟

لوله بازکنی در اندیشه کرج

تمیز نگه داشتن سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی , سرویس بهداشتی و دستشویی اعم از مکانهایی است که تمام افرار از آنان استعمال مینمایند و کلیه به تمیزی آن دقت مینمایند . تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی بخش مهمی از شست و رفت منزل است که فراوان آیتم دقت قرار می گیرد . استعمال از سرویس بهداشتی خارجی در خانه‌های اهل ایران فراگیر شده و واجب است منش نظافت کردن سرویس بهداشتی خارجی را بدانیم . به دنبال مقاله تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی را به شما یادگرفتن می دهیم .

سرویس بهداشتی

وسایل مورد نیاز حهت تمیز نگه داشتن سرویس

جهت تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی به یک سری وسایل نیاز داریم . وسایل ما یحتاج جهت تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی عبارتند از : برس سرویس بهداشتی , دستکش , اسفنج , پاک کننده کاسه سرویس بهداشتی ( برای مثال نوشابه ) , اسپری ضد عفونی ( می توانید از مخلوط سرکه و آب استعمال فرمایید ) که برای تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی به کلیه آنان نیاز داریم .

مراحل تمیزکردن دستوشویی فرنگی

لوله تاسیسات

۱ – استارت کار با کاسه سرویس بهداشتی

برای استارت کار از کاسه سرویس بهداشتی شورع می کنیم . ماده پاک کننده کاسه سرویس بهداشتی یعنی به عبارتی نوشابه را به تحت لبه‌های سرویس بهداشتی خارجی بریزید و بگذارید تا از لبه‌ها به تحت بیاید . اکنون از برس سرویس بهداشتی برای نظافت کردن کاسه سرویس بهداشتی استعمال فرمایید و به نیکی کاسه سرویس بهداشتی خارجی را بسابید . بعداز این‌که عالی کلیه جا را نوشابه ریختید و با برس پاک کردید , در سرویس بهداشتی خارجی را ببندید و برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه طاقت فرمایید . بعداز این بازه سرویس بهداشتی خارجی پاک خواهد شد .

۲ – استارت به نظافت کردن روی سرویس بهداشتی فرمایید

بعداز آنکه در سرویس بهداشتی خارجی را بستید , با استعمال از محلول ضد عفونی کننده ( مخلوط آب و سرکه ) و همینطور یک اسفنج استارت به نظافت کردن حیطه تانک و در سرویس بهداشتی خارجی بکنید .

۳ – در سرویس بهداشتی خارجی را گشوده فرمایید

بعداز این‌که کار به انتها رسید نوبت این است که در سرویس بهداشتی خارجی را گشوده فرمایید . اکنون در سرویس بهداشتی خارجی را پس از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه گشوده فرمایید و مجدد استارت به نظافت کردن لبه‌ها , گوشه‌ها و فضا کاسه سرویس بهداشتی خارجی فرمایید . این بخش احتمال دارد کثیف‌ترین نصیب نظافت کردن سرویس بهداشتی خارجی باشد و احتمال دارد چندش آورترین نصیب . با پاره ای زحمت و استعمال اسپری ضد عفونی کننده می توانید به راحتی تمام کثیفیهای کاسه سرویس بهداشتی خارجی را از میان ببرید . بعداز اتمام این کار یک توشه دیگر با برس سرویس بهداشتی کاسه سرویس بهداشتی را پاک فرمایید و تمیزی کاسه سرویس بهداشتی خارجی را ملاحظه کنید . سلام دنیا!

۴ – سرویس بهداشتی را پاک نگه دارید

تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی واجب است و خوب تر است که مدام سرویس بهداشتی خارجی را پاک نگه دارید تا از رفتن آبرویتان جلوی میهمان دوری فرمایید و مهمان ها از دیدن سرویس بهداشتی خارجی شما لذت ببرند . چون وجود کثیفی در لبه‌های زیرین به هیچ عنوان جلوه جالبی به سرویس بهداشتی خارجی شما نمی‌دهد و رخ سرویس بهداشتی خارجی را زشت می‌نماید . همینطور چنانچه که بعداز هر دفعه استعمال از سرویس بهداشتی خارجی در تمیزی و شست و رفت آن توجه به خرج دهید , مطمئنا موقع نظافت کردن سرویس بهداشتی زحمت کمتری خواهید کشید و دیگر نیازی به تمیزکردن سرویس بهداشتی خارجی نخواهید داشت .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *