آیا انواع سیفون سینک و روشویی را می شناسید؟

در دنیای مدرن امروز به منظور حفظ رفاه مردم تجهیزات زیادی وارد زندگی آن‌ها شده است یکی از این تجهیزات که در سیستم لوله‌ کشی فاضلاب ساختمان کاربرد دارد سیفون می‌ باشد. سیفون ها با توجه به کارکرد شان متفاوت هستند و معمولاً در جاهایی که آبریز دارند مثل حمام و توالت استفاده می شوند که در ادامه انواع سیفون سینک و روشویی را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاربرد انواع سیفون سینک و روشویی

انواع سیفون سینک و روشویی از لحاظ ظاهری کمی شبیه به هم هستند اما سیفون های روشویی دارای تنوع بیشتری هستند زیرا سیفون سینک ظرفشویی داخل کابینت قرار میگیرد و به همین دلیل طراحی و دیزاین ندارد.
به طور کلی کارایی سیفون سینک و روشویی دو مورد است:

  • جلوگیری از بوی بد و گازهای فاضلاب آبی که در لگن سیفون سینک ظرفشویی جمع شده است.
  • مانعی قوی برای عبور بوهای نامطبوع می باشد.
  •  جلوگیری از ورود حشرات موذی زیرا آب جمع شده در سیفون سینک و روشویی مانع ورود حشرات موجود در چاه فاضلاب میشود.

شما می توانید در صورت آشنا نبودن با مسائل لوله بازکنی برای نصب انواع سیفون سینک و روشویی از راهنمای شیوه نصب همراهشان استفاده کنید و اگر نتوانستید این کار را در منزل انجام دهید برای نصب سیفون سینک و روشویی میتوانید به سایت لوله بازکنی و چاه بازکنی برچسب مراجعه کنید.
بنابراین اگر در غرب تهران سکونت دارید همین الان با کلیک بر روی خدمات لوله بازکنی غرب تهران با شماره موجود در صفحه مقصد تماس بگیرید تا در کمتر ۳۰ دقیقه نزدکترین لوله بازکن به منطقه شما اعزام گردد و مشکل شما را برطرف نماید.

انواع سیفون سینک و روشویی تو کار رو کار

معرفی انواع سیفون سینک و روشویی

انواع سیفون سینک و روشویی از لحاظ ظاهری به دو دسته روکار و توکار تقسیم می شود:

  • توکار: سیفون های سفید رنگی که دیده نمی شوند و داخل کابینت یا پشت روشویی نصب می شوند.
  • روکار: سیفون هایی که از بیرون دیده می‌شوند و در سبکهای امروزی کاربرد زیادی دارد.

سیفون سینک و روشویی از لحاظ تعداد لگن هم به دو نوع تقسیم می شود:

  • سیفون های یک لگنه: انواع سیفون سینک و روشویی معمولاً یک لگنه هستند که دارای یک کاسه بزرگ یا همان سیفون قبل از ورودی فاضلاب اند.
  • سیفون های دو لگنه: این سیفون ها بیشتر برای سینک آشپزخانه استفاده می شود و علاوه بر بررسی سیفونی که  در سیفون های یک لگنه مشاهده می شود یک سیفون کوچکتر در ابتدای راه ورودی آنها نیز تعبیه شده است.

طریقه نگهداری از انواع سیفون سینک و روشویی

در صورتی که برای چند روز می خواهید به مسافرت بروید از درپوش برای سیفون سینک و روشویی استفاده کنید زیرا در روزهای گرم آب سیفون خشک شده و کارایی خود را از دست میدهد.
نباید اجازه دهید چیزهایی مثل دستمال کاغذی در لوله ته نشین شوند و در هنگام استفاده باید به خوبی آن را آب گیری کنید. مراکزی مانند رستوران ها امروزه می توانند از چربی گیر استفاده کنند که دیگر دچار گرفتی نشوند.

انواع سیفون سینک و روشویی به خاطر زوایایی که دارند ممکن است زود به زود گیر کند ولی اگر سیفون منزلتان دچار گرفتگی شد می‌توانید با خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در هر نقطه از تهران تماس گرفته و از تجربیات آنها کمک بگیرید. به عنوان مثال چاه بازکنی ستارخان در سایت برچسب بدون وقفه و به صورت پیوسته حتی در ایام تعطیل سال آمادگی پذیرش سفارشات لوله بازکنی شما عزیزان را داشته که می توانید برای دریافت خدمات در ستارخان و یا مناطق دیگر از طریق همین سایت نزدیکترین لوله بازکن به محل زندگی خود را بیابید.

کاربرد انواع سیفون سینک ظرفشویی و روشویی در همه جا یکی است و برای آشنایی با انواع سیفون سینک و… در ساختمان و شیوه کار کردن سیفون ها می‌توانید به مقاله سیفون فاضلاب چیست در سایت برچسب مراجعه نمایید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *