معرفی انواع سیفون سینک و روشویی

معمولا در هر منزلی از سینک و روشویی استفاده می شود ولی در این مدت آنقدر انواع شیر آلات وسایل ساختمانی به بازار آمده که شاید همه افراد از انواع آن با خبر نباشند لذا ما در این مقاله میخواهیم به معرفی انواع سیفون سینک و روشویی بپردازیم تا بتوانید از میان آن ها بهترین مدل را برای خرید انتخاب کنید.

البته دیگر لازم نیست نگران گرفتگی انواع سیفون سینک و روشویی باشید چرا که سایت لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران با استفاده از بهترین و ماهرترین لوله بازکن ها خدمات لوله بازکنی خود را بصورت ۲۴ ساعته، حتی در روز های تعطیل، ارائه می دهد؛ مثل خدمات لوله بازکنی در کلاهدوز (دولت)، شریعتی، تهرانسر یا سایر نقاط تهران که به محل زندگی شما نزدیک تر است.

کاربرد سیفون سینک و روشویی

کاربرد اصلی سیفون های سینک و روشویی مانند دیگر سیفون ها می باشد، به این صورت که در سیفون سینک و روشویی با جمع شدن آب مانع از ورود حشرات موذی و بوی نامطبوع به داخل منزل می شویم.

معرفی انواع سیفون سینک و روشویی

حال این سیفونها در دو مدل روکار و معمولی وجود دارند که مدل های روکار خود به چند مدل فانتزی و رنگی و… تقسیم بندی می شوند.

البته اگر سیفون سینک شما به صورت شدید گیر کرده است می توانید به سایت لوله بازکنی و چاه بازکنی برچسب مراجعه کنید و از خدمات لوله بازکنی سایت برچسب در سراسر تهران استفاده کنید. این خدمات به صورت شبانه روزی قابل سفارش هستند. کافیست تماس بگیرید!

بوی بد سیفون سینک و روشویی

اگر سیفون سینک و روشویی منزل شما بوی بدی می دهد می توانید مقداری جوش شیرین را مثلا حدود یک لیوان، داخل لوله بریزید و بعد از آن مقداری سرکه هم وارد لوله فاضلاب کنید و بگذارید بماند تا به خوبی عمل کند و بعد آن را با آب گرم و فشار زیاد بشویید.

اگر گرفتگی سیفون سینک و روشویی شما با روش های لوله بازکنی در منزل باز نشد حتما با سرویس لوله بازکنی در شرق تهران، غرب، شمال، جنوب یا هر نقطه دیگر تهران تماس بگیرید تا افراد متخصص لوله بازکنی در کمتر از ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر شما اعزام شوند و مشکل لوله های فاضلاب شما را به صورت فوری برطرف کنند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *