توالت فرنگی تاشو چیست؟

بسیاری از افراد به دلایلی از جمله کهولت سن یا بیماری‌ هایی چون زانو درد، پا درد، درد های مفصلی و غیره باید از توالت فرنگی تاشو استفاده کنند.
با توجه به ضرورت استفاده از این توالت فرنگی ها برای این افراد ممکن است به دلیل مسائلی چون محدودیت برای نصب توالت فرنگی یا هزینه بر بودن آن یا حتی اجاره ای بودن منزل توالت فرنگی تاشو انتخاب مناسبی به نظر برسد.

انواع توالت فرنگی تاشو

انواع طرح های اولیه این توالت ها دارای یک گلن بزرگ و قیفی شکل بوده که روی چهار پایه تاشو قرار می گرفته است اما امروزه این توالت ها نیز دستخوش تغییرات و پیشرفت های متعددی شده اند و مدل های امروزی آن ها طوری طراحی شده که سبک باشند و فضای کمتری را اشغال کنند.
توالت فرنگی تاشو دارای دو نوع بسیار رایج در بازار به نام های قیفی و دیواری می باشد که در ادامه به معرفی هر کدام می پردازیم و آن ها را باهم مقایسه می کنیم.

پس از آشنایی با انواع توالت فرنگی تاشو در صورت وجود هر گونه مشکلی در آنها می توانید از خدمات لوله بازکنی در تهرانسر و دیگر مناطق تهران در سایت برچسب استفاده نمایید.

توالت فرنگی تاشو مدل قیفی

این نوع توالت تاشو که از انواع اولیه و قدیمی آن است دارای قیفی بزرگ بوده که بر روی چهار پایه خود قرار می گیرد و سپس آن را می توان روی توالت ایرانی قرار داده و از آن استفاده کرد از مزیت های توالت فرنگی تاشو قیفی می‌توان به قابل حمل بودن آن اشاره کرد.

توالت فرنگی تاشو مدل دیواری

این توالت ها نسبت به توالت های قیفی جدیدتر و بروز تر بوده و در بالای سر توالت اصلی بر روی دیوار شرقی توالت ایرانی درست زیر فلاش تانک نصب می شوند هنگام باز کردن توالت فرنگی تاشو دیواری دو پایه آن روی سنگ توالت قرار می گیرد و از سمت عقب نیز به دیوار متصل است این توالت ها تا وزن ۱۵۰ کیلوگرم را می توانند تحمل کنند.
از آنجا که سایت برچسب از تیم رضایت سنجی مجرب جهت پیگیری کارها پس از ثبت درخواست برخوردار بوده می توانید با خیال آسوده مشکلات مربوط به گرفتگی لوله های فاضلاب خود را به دست افراد متخصص لوله بازکنی ستارخان و دیگر مناطق تهران با توجه به نزدیکترین محدوده به محل سکونت خود در سایت برچسب بسپارید. محدوده کاری متخصصین لوله بازکنی سایت برچسب گروه بندی شده و به شما این امکان را می دهد تا در اولین فرصت مشکلات مربوط به گرفتگی لوله ها و یا انواع توالت فرنگی را برطرف نمایید.

بهترین توالت فرنگی تاشو کدام است؟

با توجه به نیاز خود باید بررسی کنید که اگر می‌خواهید توالت فرنگی شما مکان ثابت و مشخصی داشته باشد بهتر است از نمونه دیواری توالت فرنگی تاشو استفاده نمایید زیرا به شکل بسیار ساده ای باز و بسته می شود و در زمان جمع شدن حداکثر ۳۰ سانتی متر از دیوار پشت سرتان را اشغال می کند.
همچنین برای افرادی که می خواهند از توالت ایرانی استفاده کنند این توالت های تاشو ایجاد مزاحمت نمی کنند زیرا افراد می توانند آن را به سمت دیوار هدایت کرده تا جمع شود اما باید توجه داشت که توالت فرنگی تاشو دیواری قابلیت جا به جا شدن را ندارد علاوه بر این توالت های تاشو دیواری دارای یک قیف انعطاف پذیر سیلیکونی نیز هستند که باعث کاربری ساده و راحت آن ها شده است.

در صورتی که نیاز دارید توالت فرنگی خود را جا به جا کنید باید از توالت فرنگی تاشوی قیفی استفاده کنید اما باید توجه کنید که در کنار سهولت حمل و جابجایی این توالت ها مکان زیادی را نیز اشغال می کنند و باز و بسته کردن آن ها برای کسانی که می خواهند از توالت ایرانی استفاده کمند در مقایسه با توالت های دیواری زحمت و دردسر بیشتری دارد.

اگر می‌خواهید توالت فرنگی تاشو را در مکانی ثابت استفاده نمایید می‌توانید از نمونۀ دیواری آن استفاده کنید چراکه علاوه برداشتن روش ساده در باز و بسته کردن آن این قابلیت را دارد که در هنگام جمع شدن کلا بیش از ۳۰ سانتی متر از دیوار پشت سرتان را اشغال نمی‌کند.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *