ایده های تزیین سرویس بهداشتی با وسایل ساده

نگهداری و رسیدگی به زیبایی و تمیزی سرویس بهداشتی، مانند سایر قسمت‌های منزل بسیار با اهمیت و شاید از ضرورت بیشتری برخوردار باشد و همیشه نیاز به هزینه های بالا برای این کار ندارید.
گاهی می توان با راهکارهای بسیار ساده، تغییرات بسیار جالب و مناسبی را جهت تزیین سرویس بهداشتی اتخاذ کرد با ما همراه باشید تا در این مقاله به چند راهکار ساده بپردازیم.

راهکارهای تزیین سرویس بهداشتی

همیشه هنگامی که صحبت از دکوراسیون و تزیین سرویس بهداشتی می شود، اینگونه به ذهن تداعی می شود که هزینه های زیادی در پیش است و اینکه چه مقدار باید هزینه صرف شود، تا بتوانیم به تغییر دلخواه دست پیدا کنیم.

در اینجا سعی داریم تا با ایده های جالب و کم هزینه به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید، به تغییر دکوراسیون و تزیین سرویس بهداشتی خود بپردازید.
در نظر داشته باشید اگر ساختمانی که در آن سکونت دارید، قدیمی می باشد احتمال گرفتگی و یا پر شدن چاه فاضلاب بسیار زیاد است که قبل از اینکه برای تزیینات سرویس بهداشتی هزینه نمایید، ابتدا بهتر است از سلامت لوله ها و سیستم لوله کشی منزل خود اطمینان حاصل بیابید و با مشاهده هر گونه گرفتگی، چنانچه ساکن به عنوان مثال خیابان سعادت آباد تهران می باشید با لوله بازکنی در سعادت آباد سایت برچسب تماس بگیرید، تا سریعاً به محل اعزام شده و مشکل را در کمتر از یک ساعت برطرف نمایند.

 ایده رنگ کاشی به جای تعویض آن در تزیینات سرویس بهداشتی

به عنوان مثال برای اولین راهکار متنوع در تغییر دکوراسیون یا تزیین سرویس بهداشتی، می‌توانید به تزیین کاشی ها با برچسب های متنوع بپردازید و همچنین می توانید به جای کندن کاشی شکل ظاهری آن ها را تغییر دهید مثلاً آنها را رنگ کنید.

توصیه می‌شود که برای انتخاب رنگ کاشی ها در تزیینات سرویس بهداشتی، از رنگ های روشن استفاده شود زیرا فضا را بزرگتر و دلبازتر نشان می دهد، همچنین می توانید بعد از رنگ کردن یا نصب برچسب از ست سرویس بهداشتی و یا حوله همرنگ با آن نیز برای تزیین استفاده کنید.
برای انتخاب رنگ مناسب برای وسایل سرویس بهداشتی و یا رنگ کاشی ها می توانید به سایت برچسب و مقاله انتخاب رنگ مورد نظر مراجعه کنید و از آن ایده های مناسبی بگیرید.

استفاده از وسایل ساده برای تزیین سرویس بهداشتی

در اینجا به شما خواهیم گفت که می توانید با چه ابزار ساده و کوچکی، تغییرات بسیار جالب و خوشایند برای سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

  • استفاده از شمع و جاشمعی وعود: سعی کنید گاهاً جا عودی در سرویس بهداشتی خود نگهداری کنید و با روشن کردن آن تاثیر زیادی در خوشبو کردن محیط داشته باشید و همچنین میتوانید از شمع و جاشمعی در کنار آینه روی طاقچه و در داخل فول ست داشته باشید و با توجه به رنگ ها، به انتخاب شمع ها بپردازید.
  • استفاده از مجسمه های تزئینی و یا گلدان: شما می‌توانید به راحتی و با هزینه بسیار پایین، گلدان ها و مجسمه های تزیینی بسیار کوچکی را در کنار آینه خود داشته باشید تا فضا را برای خود خوشایندتر و زیباتر کنید.
    حتماً قبل از اینکه به تغییر دکوراسیون و تزیین سرویس بهداشتی بپردازید، بهتر است با دقت بررسی کنید و اگر جایی از سرویس بهداشتی نیاز به تعمیر داشت، آن را سریع تعمیر کنید و حتماً مراقب باشید تا مصالح و مواد ساختمانی و یا دیگر اشیا درون لوله ها ریخته نشود، زیرا باعث گرفتگی لوله شده اما در صورتیکه گرفتگی به وقوع پیوست و مصالح ساختمانی درون لوله گیر کرد، جای هیچ نگرانی نیست می‌توانید با متخصصین ماهر سایت برچسب همانند لوله بازکنی ستارخان، شریعتی، شهران و به طور کلی در تمام مناطق تهران جهت رفع گرفتگی هماهنگ نمایید.
  • نصب آینه زیبا و مناسب: شما می توانید با نصب آینه های زیبا و کوچک تزیینی فضای بهتری را برای سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید و جلوه خاص را برای تغییر ماهیت آن به ارمغان آورید و گاه می توانید با خلاقیت خود آیینه را تزیین کنید و همچنین می توانید در کنار آینه از جا حوله ای مناسب و حوله زیبا استفاده کنید.
  • دقت در انتخاب کابینت کمدی یا به اصطلاح فول ست برای سرویس بهداشتی: امروزه در بیشتر منازل در سرویسهای بهداشتی از کمد آینه دار و روشویی کمد دار یا مثلا فول ست، استفاده می کنند و شما می توانید ابتدا در رنگ آن درست تصمیم بگیرید و بعد از سال‌ها نیز میتوانید با رنگ آمیزی کمد و یا چسباندن برچسب های مناسب به تغییر و تزیین سرویس بهداشتی خود بپردازید.

توجه به ۲ اصل مهم در تزیین سرویس بهداشتی

  1. هیچگاه وسایل گران قیمت را برای تزیین سرویس بهداشتی استفاده نکنید؛ زیرا بتوانید بعد از مدتی آن را تغییر دهید یا وسیله جدیدتری برای تنوع به کار ببرید و یا در صورتی که شکستنی باشد و بشکند و یا درون چاه بیفتد موجب گرفتگی لوله ها می شود.
  2. هیچگاه سرویس بهداشتی خود را شلوغ نکنید؛ زیرا شلوغی همیشه باعث سردرگمی و گلافگی انسان می شود، سعی کنید با وسایل ساده و زیبا این کار را انجام دهید و تعادلی در تزیین سرویس بهداشتی خود در نظر بگیرید.

اگر چاه توالت شما بالا زد و تصویر نامناسب و مشمئز کننده ای را در سرویس بهداشتی رقم زد، بهتر است پیش از پیشروی فاضلاب، سریعا اقدام کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *