صفر تا صد کار با دستگاه لوله بازکنی

امروزه بشر به دنبال انجام کار ها به صورت راحت تر و سریع تر است. یکی از روش های بازکردن لوله استفاده از دستگاه لوله بازکنی است. قبلاً این دستگاه وجود نداشت و به کمک فنر لوله های خانه خودرا باز میکردنو اما با پیشرفت علم این دستگاه بروز اختراع شده است که نوعی از آن دستگاه لوله بازکنی ارابه ای است.

“برطرف کردن گرفتگی لوله ها معمولا با استفاده از فنر لوله بازکنی و غالبا برای لوله های فاضلاب انجام می شود. در طراحی دستگاه لوله بازکنی ارابه ای نوعی الکترو فنر چاه بازکن به کار برده شده که ژنراتور لوله بازکنی ارابه ای را به یکی از بهترین ژنراتور ها با کاربرد های گسترده تر تبدیل کرده است، لذا ما بخاطر اهمیت موضوع و کاربرد این دستگاه تصمیم بر نوشتن آموزش کار با دستگاه لوله بازکن گرفتیم و آشنایی با گرفتیم.”

شرکت های لوله بازکنی از این نوع دستگاه لوله بازکنی استفاده می نمایند زیرا قدرت بالایی دارد و توانایی رفع هرگونه گرفتگی را دارد. همچنین با استفاده از این محصول به مراجعین خود ضمانت می دهد که در مدت زمان درازی دیگر درگیر گرفتگی و بالازدگی چاه نخواهید شد

به این ترتیب شرکت های خدمات فنی و لوله بازکن ها برای افزایش کیفیت کار خود می توانند از این دستگاه استفاده کنند. تیم لوله بازکنی برچسب دستگاه لوله بازکنی نیز با استفاده از این دستگاه رفع گرفتگی لوله ها فاضلاب را با ضمانت ۱۰۰% انجام می دهد و شما برای استفاده از خدمات لوله بازکنی در پونک این سایت میتوانید به صفحه مخصوص لوله بازکنی پونک مراجعه کنید.

فنر لوله بازکن ارابه ای یا دستگاه لوله بازکنی چیست؟

دستگاه لوله بازکنی ارابه ای طوری طراحی شده است که به طور اتوماتیک کار میکند.   نوعی الکترو فنر چاه باز در ساختار این دستگاه وجود دارد. این ژنراتور در دستگه لوله بازکن ارابه ای از بهترین ژنراتور ها است‌.

فنر ها در متراژ های متنوع و برای استفاده های گوناگون طراحی شده اند. همچنین فنر چاه باز کن باید به الکترو موتور متصل شده باشد تا همزمان با روشن شدن موتور، فنر به دوران درآید.

از مزیت های این دستگاه این است که به راحتی از خمیدگی ها دستگاه لوله بازکنی و پیچ های داخل لوله عبور میکند به عبارتی دارای انعطاف پذیری زیادی است. گرچه بهتر است سر فنر مخصوص به فنر دستگاه را نیز متصل کنید. اطلاعات لازم درباره ی سر فنرها را میتوانید در سایت برچسب کسب کنید.

سایت برچسب برای لوله بازکنی در ولنجک نیروی کار مختصص و مار قرار داده است و اگر شما در محدوده ولنجک هستید با می توانید با لوله بازکنی ولنجک در برچسب از شر گرفتگی لوله منزلتان براحتی خلاص شوید.

با دستگاه لوله بازکنی آشنا شوید

در روی این دستگاه کلید های چپ گرد و راست گردی جای‌ گذاری شده است که باعث حرکت فنر دستگاه لوله بازکنی به سمت چپ و راست می شود. طراحی این کلید ها برای رفع گرفتگی ها، شل کردن گرفتگی ها و عملکرد بهتر دستگاه بر روی الکتروموتور ها طرح شده اند. این دستگاه دارای یک موتور گرداننده دستگاه لوله بازکنی است که چرخش فنر را بر عهده دارد. نکته قابل توجه این است که باید قبل از فرو کردن فنر در مجرای چاه از چپ گرد و راست گرد بودن کلید ها مطمئن شوید.

آشنایی روش کار با دستگاه لوله بازکن ارابه ای

ابتدا سرفنر مورد نیاز رو به سر فنر دستگاه لوله بازکنی وصل کنید و به آرامی فنر را داخل لوله فاضلاب ببرید تا به مانع برسد. سپس اقدام به روشن کردن دستگاه می نماییم. اهرم گرداننده با فشاری که به فنر وارد میکند سبب تحریک فنر می شود و شروع به حرکت میکند.  گرچه فشار نباید آنقدری باشد که سبب ایجاد آسیب به خود فنر و لوله شود. فقط در نیاط گرفتگی فشار فنر را باید افزایش داد.

حالا شاهد رفع گرفتگی لوله به وسیله دستگاه ارابه ای هستیم. بعد از باز شدن لوله ، فنر را به آرامی خارج کنید.

برخی متخصص های ازن حرفه برای نتیجه بخشی بیشتر و بهتر همراه با روشن شدن دستگاه و دستگاه لوله بازکنی حرکت فنر داخل از شلنگ استفاده می نمایند و تا اتمام کار آب را باز می‌‌گذارند.

رعایت نکات ایمنی زمان استفاده از دستگاه لوله بازکنی ارابه ای

۱٫ حتماً از دستکش استفاده نمایید.

۲٫استفاده از تجهیزات ایمنی هنگام کار را این نوع دستگاه ها

۳٫ موتور را دوی سرعت و دور بالا تنظیم نکنید.

آیااز کاربردهای دستگاه لوله بازکن ارابه ای اطلاع دارید؟

رفع انسداد دستگاه لوله بازکنی فاضلاب حمام، سینک روشویی و ظرفشویی، توالت و توالت فرنگی، چاه پارکینگ ها و حیاط ها و دیگر گرفتگی های شدید و بسیار سخت از کار برد های این دستگاه می باشد که بسیار اثر بخش است.

توجه کنید قبل خرید حتماً از آموزش لازم در جهت استفاده ازطرز کار دستگاه لوله بازکنی اطلاعات کسب کنید چرا که این کار دقت و توجه بالایی میخواهد.

 در صورت مواجه با بالازدگی چاه که ناشی از گرفتگی داخل لوله است دستگاه لوله بازکنی با مراجعه با آدرس برچسب میتوانید نزدیک ترین لوله بازکن ها به محل زندگی خودتان پیدا کنید. تکنسین های فعال برچسب شبانه روز پاسخگوی شما خواهند بود و بهترین سرویس های لوله بازکنی را به شما معرفی میکند.

دانلود نسخه پی دی اف - Download PDF Version

منابع مفید:
تصفیه آب

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *