چگونگی نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

آشپزخانه قلب خانه است و یکی از مهمترین اجزای آن سینک ظرفشویی است که در کابینت ها قرار می گیرد ولی بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی بر عهده خود فرد یا فنی کار می باشد. در صورت گرفتگی شدید لوله های فاضلاب خود اگر در تهران هستید می‌توانید از تکنسین‌های لوله بازکن در سایت های مختلف کمک بگیرید.

آشنایی با نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی دولگنه

در این مقاله قرار است به آموزش نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی بپردازیم که بهتر است ابتدا قبل از اقدام، با تئوری مراحل آن به خوبی آشنایی پیدا کنید و چنانچه این اطلاعات برای شما کافی نبود می توانید از تجربیات و خدمات سایت برچسب لوله بازکنی در تهران استفاده کنید که این افراد با حداقل کثیف کاری در سریعترین زمان مشکل شما را در محل رفع می نمایند و به ازای دریافت قیمت مناسب، خدمات تضمینی و با کیفیت مطلوب به شما ارائه می دهند.

جستجو طرح بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

در کنار لوله هایی که خرید کرده اید شما می توانید راهنمای تصویری اتصال لوله ها را پیدا کرده و از آن کمک بگیرید سپس وسایل را از هم جدا کرده آنها را با نظم دسته بندی کنید تا موقع بستن بدانید چه چیزهایی را دارید و هنگام بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی دنبال واشر یا لوله های مورد نیاز نگردید.

 بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی با قرار دادن توری های استیل

دو عدد توری مشبک را بردارید و از داخل لگن، آنها را بر روی سوراخ هایی که در لگن سینک وجود دارد قرار دهید. زیر این توری ها و شبکه‌ استیل داخل لگن سینک چیزی نباید قرار بگیرد و ضمن اینکه این توری ها مستقیماً روی سینک قرار داشته باشند.
در صورتی که لوله های سینک ظرفشویی دچار گرفتگی شد جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و می توانید روی کمک افراد لوله بازکنی شهر قدس در سایت برچسب حساب باز کنید و حتی در ایام تعطیل و در مواقع خاص با آنها در تماس باشید و مشکلات مربوط به گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی خود را در هر کجای تهران علاوه بر شهر قدس برطرف نمایید و یا از آنها بخواهید که با استفاده از توری های بهتر لوله های زیر سینک ظرفشویی را برای شما ببندند.

سرهم کردن لوله های زیر سینک ظرفشویی

اصلی ترین قسمت کار متصل کردن لوله ها به یکدیگر است. نقشه اتصال لوله های زیر سینک ظرفشویی همیشه یکسان نیست اما در عوض همه از یک جنس لوله و یک نوع اتصال برای بستن لوله ها استفاده میکنند و با دانستن قاعده‌ ای که به شما می گوییم شما می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و یا جهت نصب لوله سینک و رفع گرفتگی آن با افراد متخصص لوله بازکنی سایت برچسب تماس بگیرید.

  • بستن مهره های پلاستیکی: این مهره ها دو طرف دارند یک طرف داخل که اصطلاحا دارای رزوه یا شیار برای محکم کردن و طرف دیگر بیرون لوله ها است. ابتدا مهره ها را از سمت صاف لوله به گونه ای داخل لوله قرار دهید که همیشه یک واشر به اندازه خودش درون لوله ها جای گیرد و هم چنین برآمدگی سر لوله داخل مهره ها قرار بگیرد.
  • بستن لوله ها از طرفی که  بدون برآمدگی می باشند: برای قرار دادن مهره پلاستیکی در طرف صاف لوله ابتدا داخل مهره را سمت بیرون دور قرار دهید و سپس واشرهای کوچکتری که شبیه قیف هستند را وارد لوله کنید به این صورت که طرف بزرگتر یا ضخیم واشر به سمت داخل مهره قرار بگیرد.

وصل نمودن دو سیفون کاسه‌ای زیر سینک ظرفشویی

ابتدا از دو سیفون که شبیه کاسه کوچک هستند و در مرکزشان یک مهره برنج قرار دارد استفاده کنید. سپس باید واشرهای لاستیکی آنها را که بزرگترین واشر هستند لبه این سیفونهای کوچک قرار دهید و با استفاده از پیچ بزرگ داخل سینک آنها را به گونه ای به هم متصل کنید که پیچ بیش از حد سفت نباشد و باعث شکستن سیفون زیر لگن نشود.

طریقه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی به سه راهی و سیفون های کوچک

برای این کار شما باید آن سر لوله ها که دارای برجستگی میباشد را با مهره به سیفون یا کاسه سینک وصل کنید و طرف دیگر را به سه راهی متصل نمایید.

متصل نمودن سیفون اصلی زیر سینک ظرفشویی

حالا نوبت به سیفون اصلی میرسد که قطری تخم مرغ شکل یا استوانه ای بزرگ دارد و وظیفه اش جلوگیری از بروز بوی بد و نفوذ حشرات موذی به داخل سینک است. سیفون اصلی از یک ورودی در بالای سیفون و یک خروجی با ارتفاع کمتری تشکیل شده که ورودی آن از سه راهی و خروجی آن را خرطومی خروجی تشکیل می دهد.

وصل نمودن خرطومی به لوله فاضلاب

طرفی از لوله خرطومی که دارای برجستگی می باشد را به وسیله مهره های پلاستیکی به خروجی سیفون اصلی وصل کنید و خروجی را به سمت لوله فاضلاب اصلی ساختمان قرار دهید. طرف دیگر لوله خرطومی واشر سیاه بزرگ را وصل کنید به این صورت که قسمت دندان های واشر داخل لوله فاضلاب برود و ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر از خرطومی از دهانه واشر بیرون بزند.

نکته های طرز بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

  • پس از اتمام کار دقت کنید که اتصالات محکم بسته شده اند.
  • واشرهای آب بندی به خوبی سر جای خود قرار دارند.
  • با انداختن یک روزنامه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی را چک کنید اگر بعد از ریختن آب داخل روزنامه خیس شد به دنبال نشتی بگردید و آن را برطرف کنید.
  • اگر گرفتگی لوله های شما شدید شد و نتوانستید آنها را به هیچ روشی برطرف کنید حتماً به سایت برچسب مراجعه کنید تا بتوانید در هر کجای تهران که هستید با استفاده از بهترین وسایل روز مشکل تان را برطرف کنید.
  • اگر لازم بود ارتفاع لوله ها کمی کم شود میتوانید تعدادی از لوله های صاف را سمت بدون برجستگی با کاتر کوتاه کنید.
  • سعی کنید با توضیحات نقشه لوله ها آنها را سر هم کنید.

در بیشتر اوقات بعد از نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی و هم چنین بعد از یک مدت استفاده از سینک ممکن است دچار گرفتگی لوله فاضلاب سینک شوید و آب به سختی تخلیه شود در این صورت می توانید با مطالعه مقاله آموزش لوله بازکنی با سرکه جوش شیرین در سایت برچسب این مشکل را برطرف کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *