فنر زدن لوله فاضلاب حمام و رفع گرفتگی

تصور کنید پس از یک روز پر مشغله کاری برای رفع تمام خستگی های تان به حمام می روید، اما با گرفتگی لوله مواجه می شوید در این شرایط باید به دنبال یک راهکار سریع برای باز کردن گرفتگی باشید. فنر زدن لوله فاضلاب حمام یک راهکار کاربردی برای رفع مشکل شما می باشد.

فنر زدن لوله فاضلاب حمام در چه مواقعی کاربرد دارد؟

پس از هر بار استحمام مقداری از مواد موجود در حمام به چاه رفته و پس از مدتی در لوله ها رسوب می کنند و راه آن را سد می نمایند. در بعضی شرایط شدت گرفتگی ها به حدی زیاد است که روش های معمولی آن را برطرف نمی کند و باید به سمت استفاده از دستگاه فنر زنی بروید اما لازم است روش کار با آن را یاد بگیرید.

اما در صورتی که خودتان موفق به فنر زدن لوله فاضلاب حمام نشدید از خدمات سراسری و شبانه روزی سایت برچسب استفاده کنید. با یک کلیک بر روی لینک مورد نظر با لوله بازکن غرب تهران برچسب  تماس بگیرید و اگر در دیگر مناطق تهران سکونت دارید از طریق کادر جستجو می توانید به مشخصات لوله بازکن در منطقه خود دسترسی نمایید.

اقدامات لازم جهت فنر زدن لوله فاضلاب حمام

  • در اولین مرحله در روش فنر زدن لوله فاضلاب حمام شما باید ابزار های مورد نیازتان را تهیه کنید و اگر به عنوان یک فرد مبتدی برای اولین بار اینکار را انجام میدهید برای سهولت کار خود از فنر زن دستی استفاده کنید.
  • در مرحله دوم باید درپوش چاه را برداشته و فنر را به صورت مستقیم به آن وارد کنید و در مواقعی که فنر با بخش هایی از اتصالات لوله مثل زانویی برخورد کرد، به آرامی فنر را بچرخانید و دقت کنید که هرگاه نتوانستید فنر را جلوتر ببرید یعنی به گرفتگی برخورد کرده اید.
  • در مرحله سوم باید فنر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و فشار دست خود را به آرامی وارد کنید و این کار را تا جایی که چرخش فنر به صورت عادی در آمد، ادامه دهید و دقت کنید اگر که بیش از حد فشار بیاورید ممکن است به لوله آسیب بزنید.
  • و در آخرین مرحله از روش فنر زدن لوله فاضلاب حمام، فنر را با چرخاندن در خلاف جهت عقربه های ساعت به بیرون بکشید.

توصیه های مهم در روش فنر زدن لوله فاضلاب حمام

  • استفاده از روش فنر زدن لوله فاضلاب حمام را تنها زمانی انجام دهید که به صورت اصولی طرز کار با این وسیله را یاد داشته باشید و در صورت نداشتن تخصص از لوله بازکن حرفه ای در سایت برچسب در تمام مناطق پایتخت همچون چاه بازکنی در ستارخان تهران کمک بگیرید.
  • برای سهولت کار خود و نرم کردن رسوبات، می توانید مقداری آب جوش و کمی شامپو را ترکیب کنید و قبل انجام کار درون لوله بریزید.
  •  بعد از اتمام فنر زدن لوله فاضلاب حمام حتماً مراحل را باز هم تکرار کنید تا مطمئن شوید چیزی در لوله باقی نمانده است.
  • در هنگام اتمام کار برای اطمینان از تمیزی لوله مقداری آب جوش درون آن ریخته تا تمام مواد زائد را با خود بشوید.
  • استفاده از مواد اسیدی برای بدن خطرات زیادی دارد و شما حین کار با آنها برای از بین بردن گرفتگی لوله حمام، باید در را ببندید لذا با توجه به ضررات آن ممکن است دچار مشکل شوید؛ بنابراین بدانید که استفاده از دستگاه فنر زنی روشی ایمن برای باز کردن لوله فاضلاب حمام شما می باشد.

چاه فاضلاب حمام به علت اینکه ورودی کوچکتری نسبت به چاه توالت دارد لذا خوشبختانه اشیای بزرگ داخل آن نمی‌افتند ولی از طرفی با توجه به کوچک بودن قامه و لوله فاضلاب آن، چاه حمام قابلیت این را دارد که با کوچکترین علتی مسدود شود و به همین دلیل مشکلات زیادی را در منزل برای افراد به بار می‌آورد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *