محلول های لوله باز کنی

راه و روش های باز کردن لوله های فاضلاب ساختمان

روش های گشودن لوله های فاضلاب ساختمان
با گرفتگی سینک ظرفشویی مواجه شدید و نیاز به یک طریق لوله بازکنی سرعت بالا دارین؟ یکی‌از کارآمد ترین شیوه های لوله بازکنی به کارگیری از محلول لوله بازکن است که میتونیم از اون برای گشودن گرفتگی های شدید لوله به کارگیری کنیم , اما برای به کارگیری از محلول بازکن می بایست نکاتی رو رعایت کنیم که در‌این مقاله به اونا اشاره می‌کنیم .

گرفتگی لوله های فاضلاب و محلول های لوله باز کنی

لوله بازکنی و تخلیه چاه آذربایجان مرکز تهران

آنچه می‌خوانید :

گرفتگی لوله چه هنگامی واقعه میوفته؟

پیشگیری از گرفتگی لوله

نکات ایمنی هنگام به کارگیری از محلول لوله بازکن

راهنمای به کارگیری از محلول لوله بازکن

هشدار در رابطه محلول های لوله بازکن لوله بازکنی توالت فرنگی بلوار گلشهر گرگان شبانه روزی

گرفتگی لوله چه هنگامی واقعه میوفته؟

زمانی که موادی غیر از آب وارد لوله سینک ظرفشویی میشه در نصیب زانویی و خمیدگی لوله ( به اصطلاح شترگلو یا این که همون سیفون ذیل سینک ) جمع شده و منجر مسدود شدن رویه آب و در فیض گرفتگی لوله میشه . اما این گرفتگی ها ممکنه هر جای دیگه ای نیز باشه اما معمولا در خمیدگی ها این واقعه میوفته .

او‌لین کاری که برای گشودن گرفتگی لوله می‌کنیم به کارگیری از لوله بازکن خانگی است که توسط مکش مواد زاید رو بیرون میکنه . در صورتی‌که گشوده نیز لوله گشوده نشد می بایست از محلول لوله بازکن به کارگیری کنیم . محلول لوله بازکن با حل کردن لجن و مواد زاید گرفتگی رو گشوده میکنه اما در صورتی‌که گرفتگی به جهت گیر کردن یک جسم دشوار در لوله فاظلاب باشه می بایست فنر بندازیم که در مطالب بعدی به اون نیز اشاره می‌کنیم .

محلول های لوله باز کنی

راه های پیشگیری از گرفتگی لوله های فاضلاب

بی آلایش ترین را پیشگیری از گرفتگی لوله خودداری ورورد مواد زاید ( جامد ) به لوله است , ممکن است پیش خودتون تاءمل کنین این طریق خیلی بی آلایش و پیش پا افتاده است اما بخش اعظم اشخاصی که در گیر این ایراد میشن این نکته رو رعایت نمیکنن . در واقع علت اساسی گرفتگی لوله ورود مواد جامد و مازاد به درون لوله است , همینطور میتونیم توری هایی رو روی رخنه‌ چاه ظرف شویی بذاریم و تفاله چایی و باقی مونده غذاها رو داخل سبد های کوچک مشبک بریزیم و هیچ وقت چربی یا این که روغن رو درون ظرفشویی نریزیم زیرا اگه با آب سرد در تماس باشه محکم میشه و به دیواره لوله ها میچسبه . درحال حاضر اگه مواد جامد و زاید وارد لوله شد می بایست مقداری آب جوش یا این که داغ داخل لوله بریزیم تا مواد زاید وارداتی با آب بره ذیل و تو چاه بریزه .

محلول های لوله باز کنی

استفاده از محلول های لوله بازکنی و بیان نکات ایمنی در استفاده از ان ها

هنگام به کارگیری از محلول لوله بازکن از ماسکی یک‌سری لایه و کلفت به کارگیری کنین جوری که به طور کامل صورتتون رو بپوشونه . بخار ناشی از محلول لوله بازکن سمی است و تنفس اونا ممکنه به سیستم تنفسی و مخاط چشمتون زخم بزنه . اگه محلول لوله بازکن به درون چشمتون پاشیده شد , با‌گاز و به بازه زمانی ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ار درون به بیرون , چشمتون رو با آب بشورید و اگه پاسخ نداد به دکتر کارشناس مراجعه کنین . محلول لوله بازکن رو نیز نباید دوچندان به کارگیری کرد , زیرا گاز های درون چاه با محلول لوله بازکن ترکیبی خطرناک رو میسازه . اگه لوله خونتون مرتبا در گیر گرفتگی میشه با یک کمپانی لوله بازکنی مشاوره کنین .

راهنمای به کارگیری از محلول لوله بازکن

برای به کارگیری از محلول لوله بازکن اولیه اونو داخل مجرای فاضلاب بریزین و بعداز سپری شد هنگامی که راهبرد روی بسته متن شیر آب رو گشوده کنین . اعتنا کنین که محلول نباید داخل لوله باقی بمونه زیرا منجر خوردگی و پوسیدگی لوله های فلزی و چه بسا پلاستیکی میشه . اگه لوله بازکن به طور جامده اونو توی مدخل روزنه فاضلاب بریزین و آب رو به طور قطره روی اون گشوده کنین تا بر اثر تماس با آب وارد مجرای فاضلاب و حل بشه .

هشدار در رابطه محلول های لوله بازکن تخلیه چاه و لوله بازکنی جنت آباد غرب

یک کارشناس خردسالان اظهار‌کرد : لوله بازکن‌ها مواد به شدت قلیایی‌ هستن که به صورت معمول در ظرف‌های پلاستیکی قرمز‌رنگ مراقبت میشن و ماهانه یک تا دو توشه مسمومیت بر اثر تناول کردن لوله بازکن‌ها را شاهدیم که ممکن است این آمار در کل تهران بخش اعظم باشه .

محلول های لوله باز کنی

کارشناس خردسالان به بازه زمانی ۱ سال در درمان گاه لقمان حکیم تحقیقی رو سال ۸۹ انجام اعطا کرد که نشون اعطا کرد که از ۵۰۰ زمینه مسمومیت با ماده های شوینده , سنین ۲ تا ۵ سال بیشترین درصد اشخاص مسموم رو تشکیل داده بودن . سفت ترین فرضیه ای که وجود داره اینه که خردسالان در‌این سنین به جهت مطلع نبودن , فضولی و برای طعم کردن مایعات اونا رو مینوشن! همینطور پیشنهاد شده زیرا این محلول های لوله بازکن برای خردسالان دوچندان خطرناک اند یا این که محلول لوله بازکن نخرن یا این که اگه نیاز دارن تمام اونو توی یک سطح مصرف کنن .

معلم دانشکده علم ها طبی شهید بهشتی اظهار‌کرد : اگه نوباوه محلول شوینده خورد , هیچ ماده خوراکی به نوباوه ندن و زودتر نوباوه رو به درمان گاه و یا این که نزدیک ترین درمان گاه برسونن .

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *